Gerbiami tėveliai, globėjai (rūpintojai),

kaip žinote Lietuvos Respublikos Vyriausybė, švelnindama karantino sąlygas, suteikė galimybę atidaryti mokyklas. Mūsų mokykla labai atsakingai apsvarstė galimybę mokiniams grįžti į klases, tačiau išanalizavusi šiandienines savo galimybes užtikrinti saugų vaikų ugdymą, pavėžėjimą bei apgyvendinimą ir atsižvelgdama į mokinių sveikatos specifikas, nusprendė, jog dėl mokinių saugumo, ugdymas Ukmergės „Ryto“ specialiojoje mokykloje ir toliau bus vykdomas nuotoliniu būdu.

Šis sprendimas buvo suderintas su Mokyklos tarybą bei Ukmergės rajono savivaldybės administracijos švietimo ir sporto skyriumi.

Ugdymas 2020 m. gegužės 25 d. mokykloje bus organizuojamas taip:

1-4 klasėse iki 2020 m. gegužės 29 d. vyks individualizuotos pradinio ugdymo programos įgyvendinimas, t.y. ugdymas vyks taip, kaip iki šiol, o nuo 2020 m. birželio 1 d. iki 2020 m. birželio 4 d. pamokos nebevys, tačiau bus organizuojamos nuotolinės individualios konsultacijos. Atostogos 1-4 klasių mokiniams prasidės 2020 m. birželio 5 d.;

1-5 klasėse bei socialinių įgūdžių ugdymo grupėse iki 2020 m. birželio 5 d. vyks individualizuotos pagrindinio ugdymo bei socialinių įgūdžių ugdymo programų įgyvendinimas, t.y. ugdymas vyks taip, kaip iki šiol, o nuo 2020 m. birželio 8 d. iki 2020 m. birželio 12 d. bus organizuojamos nuotolinės individualios konsultacijos. Šiems mokiniams atostogos prasidės 2020 m. birželio 15 d.


Dėmesio!

Dėl COVID-19 grėsmės, nuo 2020 m. kovo 13 d.  aptarnavimo paslaugos mokykloje bus teikiamos nuotoliniu būdu.

Kontaktiniai duomenys:

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui l.v. direktoriaus pareigas – (8 340) 639 97, 8 612 54627

Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams – (8 340) 6 34 31, 8 622 58678

Raštinės administratorė – (8 340) 6 51 23, 8 614 33583

El. pašas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Koronavirusas jau nebėra kažkur toli. Ką gyventojai turi žinoti

Ukmergės rajono savivaldybės administracija, atsižvelgdama į tarptautinių ekspertų išvadas, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) ir NVSC rekomendacijas, prašo gyventojų, kurie neseniai grįžo iš užsienio, 14 dienų nuo paskutinės buvimo užsienio šalyse dienos likti namuose ir stebėti savo sveikatą.

Trys geležinės taisyklės, kurios padės būti saugesniais:

Plaukite rankas kruopščiai ir dažnai, ir visada po kontakto su svetimais paviršiais. Jei turite, galite naudoti pirštines, bet neužmirškite jų plauti.

Nelieskite rankomis veido – niekada, kad ir kaip niežtėtų, nebent iš karto po rankų plovimo.

Dažnai vėdinkite patalpas – geriau langus atverkite plačiai bent trumpam, o ne ilgesniam laikui vos praverdami.

Nesirūpinkite, jei neturite kaukės - ji reikalinga tada, jei pats sergate, kad neapkrėstumėte kitų, arba jei sergantysis kvėpuoja tiesiai į jus.

Jei įtariate, kad užsikrėtėte – atsirado į gripą panašūs simptomai, kvėpavimo sutrikimai arba turėjote kontaktą su galimais viruso nešiotojais:

Neikite pats pas gydytoją, nevykite viešuoju transportu ar taksi – kitaip tariant, neplatinkite galimo viruso.

Skambinkite 1808 ir iškart informuokite apie savo įtarimus.

Jei dėl ko nors abejojate (kaip elgtis, jei bendradarbis grįžo iš Azijos, Italijos ar pan.) – pasitikrinkite, elkitės apdairiai, bet be panikos, supraskite kitų nerimą, būkite jam pagarbūs. Jei buvote vienoje iš šių šalių pats – įvertinkite rizikas, galbūt apsaugant savo aplinkinius verta laikinai riboti gyvą bendravimą, galima dirbti iš namų ar net teisiškai gauti nedarbingumą dviem savaitėms. 

Jei reikia papildomos informacijos:

ℹSveikatos apsaugos ministerijos puslapis, skirtas viruso klausimams: http://bit.ly/SAMinformacija

ℹUžsienio reikalų ministerijos informacija dėl kelionių: http://bit.ly/URMkeliauk

ℹNacionalinio visuomenės sveikatos centro informacija: http://nvsc.lrv.lt/lt/naujienos/efektyviausios-priemones-koronaviruso-prevencijai-konsultavimas-ir-grizusiu

O ką sako psichologai? Štai Singapūro psichologų sąjunga vasario pradžioje paskelbė 7 patarimus, kurie skirti jau ne valstybės vadovams, o kiekvienam mums asmeniškai:

1. Suvokime krizės bendrystę – visi jaučiamės panašiai, todėl kartu galime lengviau įveikti iššūkius, pasidalinti išteklius ir padėti vieni kitiems.

2. Gerbkime vieni kitus – supraskime, kad problema palies mus visus ir suvokime dėl to kylantį savo susierzinimą. Taip pat gali jaustis ir kiti asmenys, todėl gerbkime jų apsisprendimus ar reakcijas.

3. Jauskime asmeninę atsakomybę ir pirkime priemones tik kai jų reikia – pertekliniai pirkimai tik kelia paniką ir neleidžia padėti tiems, kuriems pagalbos reikia labiausiai. Kartu tai didina įtampą ir tarpusavio priešiškumą.

4. Praplėskite savo domėjimosi sritį – viruso tema neišvengiamai dominuos žiniasklaidoje, tačiau netapkite nuo jos priklausomi. Prisiminkite, kad yra kitų naujienų ir klausimų.

5. Kaltųjų ieškojimai – nors socialinių tinklų eroje lengva prasklaidyti savo liūdesį tiesiog liejant apmaudą internete ir gausinant neigiamų emocijų kiekį, tačiau stabtelėkite ir pamąstykite, kad taip tik prisidedate prie bendro neigiamo fono stiprinimo.

6. Tikrinkite faktus ir netikėkite melagienomis – remkitės patikimais informacijos šaltiniais, tikrinkite informaciją iš kelių nepriklausomų žiniasklaidos priemonių, remkitės oficialia vietos ir tarptautinių institucijų informacija.

7. Kreipkitės ir prašykite profesionalų pagalbos, jeigu baimė trukdo užsiimti kasdieniais reikalais – sveikatos apsaugos įstaigos ir nevyriausybinės organizacijos gali greitai suteikti pagalbą, jų patarimai tikrai padės.

Ukmergės rajono savivaldybės informacija


 Kaip sumažinti pavojų užsikrėsti koronovirusu?

Kaip plauti rankas?

Rekomendacijos